.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت جامعه اسلامي فرهنگيان از احمدي‌نژاد
قائم مقام جامعه اسلامي فرهنگيان کشور گفت: اين تشكل به اتفاق آرا از محمود احمدي‌نژاد در انتخابات آينده رياست جمهوري، حمایت خواهد كرد. علي كريمي فيروزجاهی گفت: پيش‌بيني ما اين يست كه جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور در انتخابات آينده رياست جمهوري مورد اقبال مردم خواهد گرفت...
حمایت جامعه اسلامي فرهنگيان از احمدي‌نژاد

قائم مقام جامعه اسلامي فرهنگيان کشور گفت: اين تشكل به اتفاق آرا از محمود احمدي‌نژاد در انتخابات آينده رياست جمهوري، حمایت خواهد كرد.

به گزارش شمال نیوز علي كريمي فيروزجاهی نماينده بابل در مجلس شوراي اسلامي گفت: پيش‌بيني ما اين است كه جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور در انتخابات آينده رياست جمهوري مورد اقبال مردم خواهد گرفت و به همين خاطر ما از ايشان در انتخابات آينده حمایت خواهيم كرد.

وی ادامه داد: پس از ملاقات دو هفته پیش با ریاست جمهوری کمیته ای سه نفره با نظر این جبهه و با توجه به کارهای زیربنایی و بزرگ در کشور و جسارت و جرات ریاست جمهوری این تصمیم اتخاذ شد.

کریمی فیرزجاهی افزود: طبق نظرخواهي‌هايي كه از اعضاي جامعه اسلامي فرهنگيان به عمل آمده استدلال ما اينست كه اصولگرايان بايد در انتخابات آينده از يك اتحاد و انسجام كاملي برخوردار باشند و همچنين برداشت ما اين است كه آقاي احمدي‌نژاد مطابق نظرسنجي‌هاي انجام شده و باتوجه به خاطره بد مردم از اصلاح‌طلبان در دوران اصآلاحات، استقبال مردم در سفرهاي استاني و كارهاي مهم و زيربنايي كه در دولت نهم انجام شده مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.

عضو فراكسيون اكثريت مجلس با اشاره به برخي اظهار نظرها مبني بر اينكه فراكسيون اكثريت مجلس نبايد وارد عرصه انتخابات شود،‌ گفت:‌اينجانب به عنوان عضو فراكسيون اصولگرايان موجوديت اين فراكسيون را با حضور در عرصه‌هاي اجتماعي و سياسي مي‌دانم. مگر مي‌شود براي فراكسيون منع حضور در چنين صحنه‌هايي را تصور كرد؟.

كريمي فیرزجاهی افزود: بدنه فراكسيون اصولگرايان مجلس بر اين نظر دارد كه در انتخابات آينده رياست جمهوري ورود پيدا و از كانديداتوري آقاي احمدي‌نژاد حمايت كند.

وي گفت: ضمن احترام به كانديداي ديگر اصولگرايان تقاضاي ما اين است كه در جهت ايجاد انسجام و وحدت اصولگرايان گام برداشته و راه‌كارهاي اجرايي براي اداره كشور براي چهار سال آينده را به منتخب اصولگرايان در انتخابات ارائه نمايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1387
با سلام دوست عزيز به نظرم اگربراي كروبي و خاتمي اجازه سخنراني در دانشگاه و مساجد توسط نيروهاي موازي صادر نشود و از سخنراني آنان جلوگيري شود شايد ...........
نا شناس 17 اسفند 1387
آقا جان ، چرا برای کاندیداهای فرهنگی مجلس هشتم حتی یک جلسه سخنرانی ، معرفی ، پرسش و پاسخ تشکیل ندادید و بدنبال کاندیداهای غیرفرهنگی بودید ولی حالا از طرف فرهنگیان تصمیم می گیرید ؟! اصلا فرهنگیان شما را قبول دارند ؟! تصویر حداقل یک نامه که برای حمایت از مشکلات فرهنگیان نگاشته اید را در همین سایت منتشر کنید .....!!!؟؟؟؟
نا شناس 18 اسفند 1387
بگید دکتر کریمی فیروزجایی... تا شاید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.